Гарантія – це забезпечувальна захід, за допомогою якого регулюються відносини виробника товару, постачальника продукції і покупця в рамках дотримання Законодавства. У нашому випадку, гарантія грунтується на статтях «Закону про Права Споживача».

Гарантійний термін залежить від товару, який набуває покупець, а також на нього впливає і гарантійна політика компанії-виробника, таким чином, гарантія варіюється, починаючи від одного місяця до року на нову цифрову техніку. Найчастіше, виробник може встановити гарантію також і на окремі вузли цілого виробу. Документ, що підтверджує те, що виробник взяв на себе певні зобов’язання по гарантійному обслуговуванню називається гарантійним талоном.

Гарантійний термін обслуговування починається з того моменту, як покупець оплатив повну вартість товару будь-яким зручним йому способом, і даний товар був переданий йому.

У випадку з покупкою товару в інтернет-магазині, гарантія настає:

  • Самовивіз – при отриманні продукції в офісі;
  • Кур’єрська доставка – після отримання покупцем товару;
  • Поштова відправка – після отримання посилки в офісі пошти або логістичної компанії.

Для того, щоб уникнути будь-яких непорозумінь між постачальником і покупцем, останній, згідно із Законодавством, отримавши товар, зобов’язаний переконатися, що отриманий (куплений) товар відповідає замовленому, тобто, перевірити цілісність упаковки, комплектацію (ці дані можна знайти в керівництві користувача), при цьому, заповнений гарантійний талон повинен бути переданий покупцеві.

В разі, якщо вантаж відправляється за допомогою транспортної компанії, його обов’язково страхують виходячи з повної вартості товару, щоб була можливість повністю компенсувати збиток, у разі втрати або пошкодження товару з вини логістичної компанії. Отримуючи посилку, покупець і представник компанії спільно оглядають вантаж. Якщо буде виявлено пошкодження пакувального матеріалу або самого товару, покупець повинен написати претензію на ім’я ТК з вимогою відшкодувати збиток.

Повернення товару

Закон про Права Споживачів, прийнятий Верховною Радою України визначає: куплений товар може бути повернений продавцю в 14-ти денний термін з моменту придбання товару, при дотриманні наступних умов:

  • Упаковка і комплектація товару збережені;
  • На товарі не виявлено явних слідів його експлуатації: потертості, подряпини, відколи, розтин пристрою;
  • Заводське маркування, ярлики, фірмові знаки повинні бути не порушені.

При бажанні покупця обміняти, повернути товар через його несправність, необхідно мати на руках Висновок, виданий авторизованим виробником сервісним центром, в якому повинна бути вказана причина несправності, і не відбулася вона через порушення експлуатаційних правил використання товару.

При поверненні товару покупець повинен пред’явити паспорт, документ про купівлю-продаж товару. Гроші повертаються покупцеві в цей же день, але не пізніше ніж протягом семи робочих днів після звернення.

Витрати на транспорт при обміні, поверненні товару оплачуються покупцем.

Гарантія не поширюється, і обслуговування не надається в наступних випадках:

  • Гарантійний талон неправильно заповнений;
  • Серійний номер товару не збігається, не записаний в гарантійному талоні, або ж його взагалі немає на корпусі товару, пошкоджений, змінений, або ж взагалі не підлягає встановленню;
  • Не санкціоновано, не кваліфіковано відбулося стороннє втручання в ПО, схеми товару, що спричинило порушення функціональності, в роботі, які неможливо виправити;
  • Товар розкрили не санкціонована, гарантійні заводські пломби і відповідні наклейки пошкоджені, але в гарантійний талон ці дані не були внесені;
  • Товар механічно пошкоджений через що не можливе його використання, на ньому явно видно сліди потертостей, подряпин;
  • Вихід продукту з ладу через порушення експлуатаційних правил, описаних в Керівництві;
  • Товар (прилад) отримав пошкодження внаслідок форс-мажору.